بندرعباس، بلوار حقانی، روبروی خ شهیدکازرونی، مجتمع آراد
4 5 8 2 7 4 9 7 1 9 0
0
بندرعباس، بلوار حقانی، روبروی خ شهیدکازرونی، مجتمع آراد
4 5 8 2 7 4 9 7 1 9 0

تابلو حروف برجسته نئون پلاستیک

[bezel_page_title title=”حروف برجسته نئون پلاستیک” text_align=”text-left”]

حروف برجسته پلاستیک که از گذشته با نام حروف نئون پلاستیک مرسوم بوده است.

بر خلاف حروف چلنیوم و یا استیل هم در قسمت رویه و هم لبه از طلق های پلکسی گلاس ساخته می شوند .

این امر امکان پراکندگی نور را  علاوه بر رویه کار در  لبه یا کناره های حروف نیز میسر می گرداند.

به لحاظ تفاوت در نحوه تابش و پراکندگی نور جلوه ای خاص را از نظر زیبایی به این نوع تابلو ها می بخشد.

تابلوحروف پلاستیک علی رغم آسیب پذیری و مقاومت کمتر نسبت به حروف برجسته چلنیوم و یا حروف استیل هنوز هم طرفداران بسیاری دارد.

در صورتی که اصول اساسی و استاندارد در ساخت این حروف رعایت گردد می توان تا حد بسیاری به طول عمر این تابلوها اضافه نمود.

در کارگاه تابلوسازی جهت ساخت حروف پلاستیک از مرغوب ترین نوع پلکسی گلاس موجود در بازار ایران یعنی طلق یا پلکسی گلاس محصول کشور تایوان استفاده می شود.

برای تامین نور این حروف نیز از ماژول های ال ای دی و اس ام دی کره ای استفاده می گردد.

از نظر دوام مقاومت و شدت نور در مقایسه با لامپ های نئون بسیار مرغوب تر و با کیفیت تر هستند.

ضمن اینکه میزان مصرف برق لامپ های ال ای دی واس ام دی ۶۰ تا ۸۰ درصد پاین تر از نوع نئون است که تا حدبسیار زیادی از هزینه های برق می کاهد.

زمان کارآیی تابلو ها را در طول شبانه روز تا حد زیادی افزایش می دهد

تابلو نئون پلاستیک، تابلو پلکسی، نئون پلاستیک، پلاستیک لبه کنشکاف، پلاستیک لبه هندی، تابلو پلاستیک الماسی و …

 

پلکسی گلس نواده صالح پلاستیک، امروزه جای جد خود را در دنیای تبلیغات گرفته است. مقاومت بسیار بالا، جایگزین نشکن شیشه، انتقال دهنده نور با شفافیت بالا، انعطاف پذیر و در عین حال 20 برابر مقاوم تر از شیشه، عدم تغیییر رنگ، محافظ اشعه ماورا بنفش، سبک و عایق صوتی و حرارتی تابلو پلکسی را به اتنخابی هوشمندانه جهت ساخت تابلوهای تبلیغاتی برجسته مبدل کرده است. بی شک همه از رابطه تنگاتنگ نور و رنگ و تبلیغات چشمگیر با خبر هستیم جدا از خاصیت انتقال نور پلکسی از تمام زوایا و قسمتهای تابلو، همچنین با نصب پس زمینه شیشه ای یا باکس نوری شاهد درخشش تابلو تبلیغاتی خود و نمای جذاب و رنگی آن خواهید بود. با توجه به خاصیت انعطاف پذیری و تغییر شکل در دمای بالا امکان خم کردن پلکسی و ایجاد اشکال مورد نظر ما بر آن هست. عملیات خم کاری با المنت داغ که البته حتما با رعایت نکات ایمنی امکان آتش سوزی را از بین میبریم، خم کاری با هوای گرم (از جمله سشوارهای صنعتی) و یا آتش که البته در مورد آتش بسیار دقیق باید اقدام کرد تا پلکسی دچار دوده زدگی و سوختگی نشود و روش آخر خم کاری که تغییر کلی ساختاری را ایجاد میکند استفاده از فرهای مخصوص می باشد. نکته : هرگز برای سرد کردن پلکسی از آب استفاده نشود زیرا موجب شکنندگی و تخریب آن خواهد شد. عملیات برش پلکسی توسط لیزر یا واتر جت انجام شده و در ضمن کلروفرم تزریقی موجب چسباندن قطعات به یکدیگر می شود اما به علت خاصیت بیهوش کننده کلروفرم از استشمام آن خودداری کنید. سازندگان ​تابلو پلکسی در کارگاه شرکت آریو پاسارگاد سعی و تلاش خود را نموده اند تا بتوانند زیباترین حروف پلاستیک و نئون پلاستیک را به مشتریان عرضه کنند.